Iklan Nuffnang

Total Pageviews

Thursday 27 November 2014

ALL ABOUT ME

As Salam,

Hi kengkawan.. Sajer jer nak menggedik nak tulis pasal ABOUT ME..

Nama aku JUMA, sudah berkahwin, mempunyai En.Husband dan 
ada seorg anak yg aku panggil GUGURLMNS..
Aku bernikah pada 30/11/2012, bersanding pada 1/12/2012..
Aku kenal En.Husband masa kat kolej dulu, di mana En.Husband ni dulu merupakan 
pengajar penari2 kolej..
Di situlah aku terpikat dengan kelembutannya..
Huarghhh hahahah geli hati aku..
Conpius jugak aku, rasa mcm En.Husb ni sekejap nampak kejantanannya,
kadang2 nampak kelembutannya bila bersama GENG dia..
Tapi lama-kelamaan terpaut pulak hati aku sebab dia syg aku INFINITY 
dan aku syg dia lebih dari INFINITY..

Umur aku 27 tahun untuk tahun ini (2014).
Aku mempunyai 5 adik-beradik (3 pompuan, 2 laki2).
Ni adik beradik aku yg aku syg..
Yg atas tu kakak aku yg sulong Kakyong yg pakai beg putih.. 
Mak aku yg pakai tudung Pink..
Adik aku yg no.5 pakai SPEC HITAM.
Ni gambar masa abg aku yg kedua kahwin dgn kakak ipar aku.
Yg baju biru pakai tudung tu adik kesygan aku.
Abg aku yg ketiga dgn adik aku yg last.. Muka adik aku saje interprem..

Aku bekerja sekarang sebagai Personal Assistant kepada BOS JEPON..
Kerja aku senang dan mudah..
Cuma kadang2 naik giler sikit dgn BOS aku ni..
BOS aku nampak ceria tapi cerewet..
Yg bestnya, masa aku pregnant, aku slalu bertekak ngn BOS aku..
Kuat melawan aku ni.. BOS geleng kepala..
Dia pon conpius sape yg BOS skg..

Dulu aku stay kat Perak, dan bersekolah di CONVENT SITIAWAN..
Selepas belajar, aku sambung ke DIPLOMA pulak..
Itu jerla kot cerita pasal aku..
Hope korang ENJOY mengenali aku sbgai BLOGGER baru di sini!!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

I LOVE MY FAMILY

Ya Allah kau berkatilah seluruh kehidupanku, kehidupan suamiku, bayiku, IbuBapaku, Mertuaku, adik-beradikku dan muslimin muslimat di dunia ini.
Ya Allah lindungi hati kami, pilihlah kami dan tundukkanlah kami ke jalan Mu iaitu jalan yang Engkau redhai.
Ya Allah jangan lah kau sesatkan kami sepertimana kau sesatkan mereka yang kau murkai.
Ya Allah berikanlah kami rezeki yang halal, rezeki yang melimpah ruah serta permudahkanlah segala hutang piutang kami sebelum nyawa kami diambil.
Ya Allah perkenankanlah setiap doa-doaku ini.
Sesungguhnya Engkau yang Maha MengAminkan segala doa-doa kami.
Amin Ya Robbal Alaminn