Iklan Nuffnang

Total Pageviews

Tuesday 25 November 2014

Segmen Bloglist Disember DJH 2014

Assalammualaikum..

Hari ni aku terbaca blogger Diari Jejaka Hangat buat pencarian bloglist bagi bulan Disember 2014. Bermula 24 November 2014 tepat 12AM sehingga 30 November 2014, tepat jam 11.15PM.
So aku xnak lepaskan peluang.. Harap2 Diari Jejaka Hangat pilih aku.. bagi chance la sikit erk..

So, apa aku nak citer untuk entry kali ni, aku masih baru lagi dalam dunia blogger.. Tapi aku mmg suka berblog sambil mencari idea2 yg best dari bloger yg lain.. Aku punya entry pon rasa mcm blur jer nak tulis apa.. Al maklumlah aku ni baru jer baik dari demam denggi.. Mujur xder apa2.. Cuma En.Husb jer kurang sihat after discaj semalam..

Sempena entry ni aku nak update movie cartoon terbaru yg ada dekat TGV, yg tgh famous skg :

GENRE: Action / Comedy / Animation

RUNNING TIME: 105 Minutes

RELEASE DATE: 6 Nov 2014

STARRING: T.J. Miller, Maya Rudolph, Jamie Chung

SYNOPSIS: Terletak di kota metropolitan San Fransokyo (portmanteau dari San Francisco dan Tokyo), Hiro Hamada yang ajaib berusia 14 tahun menciptakan robot pertempuran (dari robot huggable saudaranya) bernama Baymax untuk mengisi kekosongan setelah kematian saudaranya yaitu Tadashi.
Untuk menemukan si pembunuh, maka Hiro membentuk tim yang bernama Big Hero 6 terdiri dari Wasabi, Honey Lemon, GoGo Tomago, Fred, Baymax dan dirinya sendiri (Hiro Hamada). Selain itu Big Hero 6 juga berusaha untuk membantu melindungi serta menyelamatkan rakyat di negara mereka dari cengkeraman plot kriminal yang mengancam untuk menghancurkan San Fransokyo.

DISTRIBUTOR: Walt Disney Pictures

DIRECTED BY: Don Hall, Chris Williams

Jadi sila tonton okay..


No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

I LOVE MY FAMILY

Ya Allah kau berkatilah seluruh kehidupanku, kehidupan suamiku, bayiku, IbuBapaku, Mertuaku, adik-beradikku dan muslimin muslimat di dunia ini.
Ya Allah lindungi hati kami, pilihlah kami dan tundukkanlah kami ke jalan Mu iaitu jalan yang Engkau redhai.
Ya Allah jangan lah kau sesatkan kami sepertimana kau sesatkan mereka yang kau murkai.
Ya Allah berikanlah kami rezeki yang halal, rezeki yang melimpah ruah serta permudahkanlah segala hutang piutang kami sebelum nyawa kami diambil.
Ya Allah perkenankanlah setiap doa-doaku ini.
Sesungguhnya Engkau yang Maha MengAminkan segala doa-doa kami.
Amin Ya Robbal Alaminn