Iklan Nuffnang

Total Pageviews

Wednesday 17 December 2014

TESTIMONI MAK AKU BERSAMA OPTIBERRY


As Salam,

OPTIBERRY mmg berkesan dgn penggunaan SATU BOTOL.

Aku nak story yg aku agak terkejut bila mak aku sendiri makan ada perubahan pada dirinya..
Mak aku ada beberapa penyakit, antara penyakitnya darah tinggi yg tak pernah nak turun, 
masalah cepat penat kerana mak aku bersaiz besar dan
sgt pendek(makanya berat badan dan ketinggian nya xbape nak sesuai),
selalu sakit lutut bila nak bangun dan duduk(sebab xdapat nak tampong berat badan)..
Ni gambar mak aku dolu-dolu.

Masa tu, aku tak tahu pon apa itu OPTIBERRY.
Adik ipar aku, CIK MAMA MIA perkenalkan OPTIBERRY ni pada mak aku..
Paling ketara yg aku nampak, mak aku dari sembahyang menggunakan kerusi, tapi sekarang dia tidak perlukannya lagi.. KATAKAN NO MORE TO CHAIR!!
Itulah hakikatnya..
Mak aku boleh sembahyang normal seperti org lain tanpa bantuan kerusi..
Lututnya yg dulu sakit, mak aku pon pelik mana hilangnya kesakitan tu..
Kenapa dulu dia rasa sakit sgt, tapi skg x lagi..
Aku jadi tertarik dalam masa seminggu mak aku menggunakan produk ini,
byk sgt perubahan yg berlaku..
Tambahan lagi, mak aku slalu kencing xlawas.. Sistem pembuangan jugak xberapa nak bagus.,
Mak aku merasakan perubahan hanya dalam 2 hari selepas menggunakan OPTIBERRY,
dia kerap kali ke toilet.. Sgt lawas dan lega bak kata mak aku..
Selepas seminggu mak aku menggunakan OPTIBERRY, dia pergi cek ke hospital untuk appointment setiap 2 bulan sekali.. Elok pula kene tarikhnya selepas menggunakan OPTIBERRY ni..
Makin xsabor mak aku nak pergi check..
Sebelum ni record standard mak aku, 155/90, 150/80.. Slalunya dlm area tu la.. 
Tapi doktor cakap bacaan mak aku dah normal 120/60.. 
Siap kata lagi "Makcik ikut jadual makan ubat erk??"
Dalam seumur hidupnya, darah tinggi dia xpenah turun..
Mak aku mcm tak percaya, sbb dia langsung xambil pil darah tinggi yg diberikan doktor.
Jgn harap mak aku nak makan sbb bab ubat2 ni mmg dia cepat kembang tekak.
Kalau dibandingkan dengan OPTIBERRY, hanya kemam OPTIBERRY mcm gula2..
Apatah lagi rasanyanya berry-berry fruits yg sgt enak..

Mak aku mula makin perasan kemungkinan OPTIBERRY ni yg memberinya
PROSES PENYEMBUHAN SEMULA..
Di mana produk ini memberi tindak balas terhadap penyakit yg ada dlm diri nya.

Mak aku teruskan juga mengambil OPTIBERRY sehingga sebulan.. 
Tanpa dia sedar, dan aku mula perasan yg dulunya perot mak aku agak maju sedikit ke depan hingga melebihi had yg ditetapkan.. Tapi sekarang perot yg dulunya buncit sudah surut hanya dlm masa sebulan.. Sgt menarik perhatian aku.. Berat mak aku yg dulu nya mencecah sehingga 83kg, 
sekarang beratnya menurun sehingga 77kg.. bersamaan 6kg dah hilang..
Selama ni, dia tak terpikir berat badan nya boleh menurun..

Dan pada bulan kedua, mak aku masih bersama OPTIBERRY,
Alhamdulillah berat terkini mak aku adalah 72kg.. penurunan lagi sebanyak 5 kilo..
In total 83kg - 72 kg = 11 kg..
Dan baju-baju lama mak aku 4-5 tahun yang lalu, mak aku dah boleh pakai semula..
Siap menjerit lagi mak aku sebab macam tak percaya..

Sape sangka, hanya menggunakan OPTIBERRY, mak aku pada mulanya hanya untuk mengubati penyakit darah tinggi, tetapi OPTIBERRY memberikan LEBIH dari yg sepatutnya..
MAK aku gembira, penyakit hilang, berat badan menurun..
Siapa sangka OPTIBERRY mampu mengubati hampir kesemua penyakit termasuk penyakit kronik..
Yang pasti anda perlu YAKIN, PERCAYA dan anda juga mampu lakukannya.,
Ini bukan cerita kosong, ataupon omongan tapi ini mmg reality sebab mak aku sendiri yg menunjukkan hasilnya.

GAMBAR TERKINI OKAY!


Mmg gambar paling latest..
Yg pasti mukanya xtembam lagi..
I love Mak & I love Optiberry!!

NEXT ENTRY AKU PUNYA TESTIMONI PLAK..!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

I LOVE MY FAMILY

Ya Allah kau berkatilah seluruh kehidupanku, kehidupan suamiku, bayiku, IbuBapaku, Mertuaku, adik-beradikku dan muslimin muslimat di dunia ini.
Ya Allah lindungi hati kami, pilihlah kami dan tundukkanlah kami ke jalan Mu iaitu jalan yang Engkau redhai.
Ya Allah jangan lah kau sesatkan kami sepertimana kau sesatkan mereka yang kau murkai.
Ya Allah berikanlah kami rezeki yang halal, rezeki yang melimpah ruah serta permudahkanlah segala hutang piutang kami sebelum nyawa kami diambil.
Ya Allah perkenankanlah setiap doa-doaku ini.
Sesungguhnya Engkau yang Maha MengAminkan segala doa-doa kami.
Amin Ya Robbal Alaminn