Iklan Nuffnang

Total Pageviews

Sunday 18 January 2015

IDEA BEFDAY GUGURMNS


As salam,
MIKAYLA NURISLAM SOPHEA @ GUGURLMNS

Nak story mory ari jadi anak aku yg bakal aku sambut..
Hrmmm masih terpikir2 tema apa nak buat..

THEME LIST :
- Minnie Mouse (dah guna masa aqiqah gugurl)
- Hello Kitty
- Doc McStuffin
- Frozen
- Princess
- Barbie

Aku suka yg GURLY-GURLY sikit..more to cute and pinky..
Tapi masa yg sama aku nak juga nampak smart.
Conpius mummy.. Mummy yg lebih2..

27/1/2015
Genap anak mummy 1 year. Tapi rasanya aku tak celebrate date tu kot..
Tak tahu nak buat date bila.. sama ada same birthday ngn aku 27/2/2015 atau awal sikit.. conpius mummy lagi.. Teruja jugak sbb ini tahun pertama untuk aku nak celebrate befday party untuk anak aku.. Xla grand sgt just untuk family terdekat jer..

#THROWBACK
[I WAS PREGNANT] 
[3D SCAN : U INSIDE MY TUMMY] 
[MY GIRL 27/1/2014] 
[2ND MONTHS] 
[3RD MONTHS] 
[4TH MONTHS] 
[5TH MONTHS] 
  
[6TH MONTHS:HARI RAYA 2014!]
[7TH MONTHS:MERDEKA DAY 2014!]
[8TH MONTHS]
[9TH MONTHS:WELCOME ZARA MARISSA]
[10TH MONTHS:HOLIDAY]
[11TH MONTHS:2ND ANNIVERSARY]
 
YEAH coming soon I will Year 1..
Mummy please celebrateee for my befday Party!!

No comments:

Post a Comment

Nuffnang Ads

I LOVE MY FAMILY

Ya Allah kau berkatilah seluruh kehidupanku, kehidupan suamiku, bayiku, IbuBapaku, Mertuaku, adik-beradikku dan muslimin muslimat di dunia ini.
Ya Allah lindungi hati kami, pilihlah kami dan tundukkanlah kami ke jalan Mu iaitu jalan yang Engkau redhai.
Ya Allah jangan lah kau sesatkan kami sepertimana kau sesatkan mereka yang kau murkai.
Ya Allah berikanlah kami rezeki yang halal, rezeki yang melimpah ruah serta permudahkanlah segala hutang piutang kami sebelum nyawa kami diambil.
Ya Allah perkenankanlah setiap doa-doaku ini.
Sesungguhnya Engkau yang Maha MengAminkan segala doa-doa kami.
Amin Ya Robbal Alaminn